woensdag 14 juli 2010

Leenauto

Ik liep mijn straat in en keek naar een blauw voertuig geparkeerd op onze oprit. Hij was een stuk kleiner dan onze mega Clio. En de blauwe lak beviel me niet, blauw. De naam achterop de auto gaf me rillingen en ik durfde de neus van de auto niet te bekijken. Eigenlijk wist ik het al, mijn moeder belde dat onze mega Clio ermee op was gehouden en we een leenauto hadden. Maar als je daar dan zo staat, is het toch even slikken. Na drie kleine stapjes stond ik bij de voorkant van het voertuig. Voorzichtig bekeek ik de neus. Hij was minder lelijk dan het vorige model. En om heel eerlijk te zijn leek het op een normale auto. Maar toch, die zes letters, in die combinatie, op de achterkant van deze helblauw auto maakte hem speciaal. Twingo, ik haat Twingo, maar stiekem valt deze best mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten