woensdag 28 juli 2010

Octopus, het antwoord op al uw vragen

Ik wil een octopus. Paul de octopus zorgde er al voor dat je geen voetbal hoeft te kijken, hij geeft je de uitslagen gewoon al van tevoren. En Paulus de octopus zegt dat al die gesprekken voor een rechtskabinet tijdverspilling zijn. Job Cohen, daar gaat Paulus helemaal voor. Super handig! Zo’n octopus. Maar ik pak het anders aan dan bij Paul of Paulus (de mijne noem ik trouwens Kirsten, dat staat voor ‘Inky’, aldus petnamezone.com), mijn octopus gaat mij vertellen welke opleiding ik moet gaan doen, welke baan ik later moet nemen en hoeveel kinderen en van welk geslacht. Ook ga ik mijn octopus helpen bij beleggen, voor als zijn keuzes voor de opleiding en baan toch niet zo goed uitpakken. Ik raad het iedereen aan! Zo’n octopus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten